Friday, April 10, 2009

Sabun Mandian Gaharu Embun

Sabun Mandian Gaharu Embun terdapat di dalam dua jenis iaitu Sabun Lulur Gaharu dan Sabun Teh Gaharu. Kedua-dua sabun ini telah diperkayakan dengan wangian gaharu semulajadi khusus bagi anda yang mahu mendapatkan suasana yang nyaman dengan kesejukan aromaterapi. Sabun Gaharu keluaran Embun diusahakan dengan yakinnya kerana keistimewaan gaharu telah lama dimanfaatkan secara meluas baik dari zaman tradisional mahupun moden. Dipercayai bahawa daun, akar dan kulit gaharu sangat baik digunakan sebagai ubat anti malaria sementara air sulingan penghasilan gaharu untuk dijadikan perubatan selepas bersalin sebagai antibiotik, pencegah kegatalan kulit, jerawat dan lain-lain.
Sabun Lulur Gaharu Embun telah diekstrak dengan wangian dan tissu kayu gaharu khusus untuk memberikan kulit yang bersih dan menghindari kegatalan pada kulit terutamanya bagi mereka yang berkulit sensitif dan mudah menerima alahan. Sabun Lulur Gaharu Embun merupakan satu-satunya sabun badan yang bakal memberikan kesegaran yang berpanjangan disamping menyahkan bau badan yang tidak disenangi.
Sabun Teh Gaharu pula diperbuat daripada pucuk daun gaharu yang telah diproses secara tradisional bagi mendapatkan daun yang berkualiti tinggi. Daun ini akan disuling bagi mendapatkan pati minyak sekaligus memberikan ekstrak teh ke dalam sabun.

Keistimewaan Sabun Gaharu Embun

  • Khusus untukmenghilangkan sel kulit mati
  • Menyembuhkan masalah kegatalan pada kulit, kulit kaki pecah-pecah
  • Memutihkan dan menjaga kelembaban kulit
  • Menghilangkan bau badan
  • Menjadikan kulit lebih anjal, bersih, cerah, licin dan lembut
  • Menyembuhkan dan menghilangkan jerawat

Berat Bersih: 80gm

No comments: